کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318398 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویری از مدلی کمیاب از ایکس‌باکس وان سفید

به گزارش سافت‌گذر ؛ ایکس‌باکس وانی که لحظه لحظه به عرضه‌اش نزدیک‌تر می‌شویم، صرف‌نظر از مشخصات و قدرتش، کنسولی مشکی و بسیار شیک است. اما آیا تمام خلاقیت طراحی مایکروسافت در همین کنسول‌هایی خلاصه می‌شود که به دست عموم مردم خواهد رسید؟

 

در ماه آگوست، در اینترنت پیچید که مایکروسافت قرار است به هر کدام از اعضای بخش «سرگرمی‌های خلاقانه» خود یک ایکس‌باکس وان سفید با طرح‌های اختصاصی و برخی ویژگی‌های بیش‌تر بدهد. دو عدد از این کنسول‌ها تا کنون برای اهداف خیرخواهانه به مزایده گذاشته شده‌اند و یکی از آن دو هم به قیمت 11300 دلار به فروش رفته است.

 

با این حال تصاویری که تا کنون از ایکس‌باکس وان‌های سفید منتشر شده بود بسیار ناواضح و تار بودند. اما این هفته فردی که احتمالاً از اعضای تیم مایکروسافت است، در سایت Imgur تصاویری بسیار واضح را از این کنسول کمیاب قرار داد. البته این تصاویر اندکی بعد از سایت مذکور حذف شدند، اما دیگر دیر شده بود و سایت کوتاکو تصاویر را برای خود برداشته بود و اینک آن‌ها را منتشر کرد است.

 

بدنه سفید کنسول در تصاویر جدید واقعاً شیک است و شدیداً امیدواریم مایکروسافت بعدها تصمیم بگیرد کنسول مشابهی را برای عموم مردم هم عرضه کند.

علاوه بر رنگ سفید کنسول و کنترلر، کد اختصاصی دستاوردها achievements برای تیم سازنده ایکس‌باکس وان در سرویس لایو در نظر گرفته شده است. عبارت «من این را ساخته‌ام» روی خود کنسول و کنترلر آن نوشته شده است. یک سال عضویت رایگان در سرویس طلایی لایو و همه بازی‌های زمان عرضه ایکس‌باکس وان هم به این افراد تعلق می‌گیرد. روی هم رفته این اقدام را باید جایزه‌ای بسیار شایسته برای کار کردن در بخش ایکس‌باکس مایکروسافت دانست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17989 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/02 تعداد مشاهده: 4859
سافت گذر
نظرات بینندگان

بهروز 1392/09/03 01:15
چی چی ساخته بابا!! دستمریزاد
بهمن 1392/09/02 20:25
تو یکی از سایتا یه ابلاغیه ایران خودرو به نمایندگیاشو گذاشته بود که میگفت از تاریخ فلان برای تکریم مشتری یه بسته دستمال کاغذی میزاریم تو ماشینامون..............................اخه چی بگی
محمد 1392/09/02 19:02
واقعاً چی میشه که یک روز ایرانی ها بتونند همچین کنسولی را طراحی کنند. من امید دارم همچین روزی میاد...
رضا 1392/09/02 13:49
بیا ! توروخدا نگاه کنین اینا واسه مردم چیکارا که نمیکنن! اونوقا ما هم .. :( خب وجدانا حالا نباید بگیمشون ای از گئشت حلال هم حلال تر بهتون! الهی گوشت شه به تنتون!